lørdag 5. januar 2013

Uke 20!

Nå har jeg nådd det magiske 20-tallet, og i morgen er jeg 20+1, altså halvveis til termindatoen! Hurra!






Termin: 27.05.13

På vei: 20 uker

Igjen: 20 uker og 2 dager!

Trimester: 2.


Kjønn: Vet ikke - og skal ikke vite.

Navn: Jentenavn vi har tenkt på er Ylva, og Eleonora (etter min bestemor) som mellomnavn. Guttanavn vet vi ikke enda, men har vært inne på Birk. 

Aktivitet innenfra: Ja! Masse. Den lille sparker og turner som en galing! Det syntes og kjennes godt utenpå også nå, så andre får litt glede fra det også, ikke bare meg. 

Aktivitet på meg: Joda, jeg jobber fortsatt tilsvarende ca 100% jeg, men kjenner jo trøttheten og bekkenet sliter i meg. Har fryktelig lyst til  begynne å trene igjen nå også, nå som kvalmen er bedre. 

Søvn: Joda, til tross for at jeg har sinnsyke drømmer som gjør at jeg sover urolig, så sover jeg ganske greit. 

Kynnere: Ja, de begynte allerede i uke 13. De har dabbet noe av nå, men de kommer så fort jeg løfter tungt eller er litt for mye aktiv. 

Vektøkning: Hadde ikke gått opp noen ting sist kontroll. 

Strekkmerker: Ingen. Enda!

Matkick: Ingen spesielle matvarer, men får plutselig lyst på ting jeg ikke har spist på lenge, og som jeg egentlig aldri har hatt sansen for. Men hva jeg vil ha, endrer seg for hver gang jeg får et "kick". Tidlig denne uka begynte jeg nesten å gråte fordi jeg ikke fikk brunost når jeg var på jobb. 

Humør: Syntes selv det er veldig bra! Hva andre syntes er en annen sak, hehe..


Tungt? Ja, litt faktisk, men mest fordi jeg er så trøtt. Blir fryktelig fort sliten når man aldri føler seg uthvilt.

Siste innkjøp: Ikke gjort noen innkjøp til babyen ennå, men har kjøpt meg ei gravid-bukse da! :D


Neste kontroll: 8. januar, hos lege. Bare 4 dager til =)

Forventninger til fødsel: Ingen ennå, jeg tar det som det kommer. Enn så lenge. ;)

Sykehusbagen: Den har jeg ikke tenkt på ennå. Litt i tidligste laget. 

Utålmodig: Nei, ikke enda. Men er deilig å ha kommet halvveis!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

En kommentar er alltid hyggelig! =)