lørdag 12. januar 2013

21 uker på vei!


Termin: 27.05.13


På vei: 21 uker

Igjen: 19 uker og 2 dager!

Trimester: 2.


Kjønn: Vet ikke - og skal ikke vite.
Men guttefølelsen er der ennå.

Navn: Jentenavn vi har tenkt på er Ylva, og Eleonora (etter min bestemor) som mellomnavn. Guttenavn vet vi fortsatt ikke, men vi har laget ei liste og har kuttet den ned til 8-10 navn nå.

Aktivitet innenfra: Ja, det er fortsatt masse aktivitet fra den lille. Folk flest tror ikke noe på at vi kan kjenne sparkene utenpå allerede, men det er bare å kjenne selv, så får dere se. Det er ikke til å ta feil av! 

Aktivitet på meg: Fortsatt jobbing tilsvarende 100%, ta snart hvertfall når jeg er ferdig meg "juleferien" min i den ene jobben. Formen er mye bedre også, så det er lettere å være litt mer aktiv uansett.

Søvn: Søvn? Søvn?!! Det er oppskrytt...... o.O

Kynnere: Har hatt en del sterke kynnere denne uken, men ikke like hyppig som før.

Vektøkning: Har gått opp 1,8kg fra "start".

Strekkmerker: Ingen enda, men jeg sjekker daglig. En av tingene jeg var så glad for etter svangerskapet med Aurora var at jeg slapp unna de merkene. Det ville ikke akkurat påvirket selvtilliten min i positiv retning.
Så håper jeg slipper nå også.
Har ett på magen, på skrå over navlen av alle ting, etter Aurora, men that's it.

Matkick: Har hatt latterlig lyst på wok denne uken, så wok har det blitt. Med soyasaus og sursøt chilisaus i laaaange baner. Omnomnom.
Jeg oppdaget også at å spise kokosbolle og dundersalt på samme tid ikke var så verst.

Humør: Vært litt opp og ned denne uken. Vært veldig mye sliten og "tom" innvendig, uten at jeg helt greier å sette ord på hvorfor. Men er man sliten, så er man vel sliten da. 


Tungt? Tja - har egentlig ikke følt det så tungt denne uken. 

Siste innkjøp: Ikke gjort noen innkjøp denne uka heller. Men har drømt meg bort mye på nettet. 


Neste kontroll: 24. januar på sykehuset, hos jordmor!
Det blir den aller første jordmortimen vår. 

Forventninger til fødsel: Ingen ennå, jeg tar det som det kommer. Enn så lenge. ;)

Sykehusbagen: Den har jeg ikke tenkt på ennå. Litt i tidligste laget. 




Ha en fin dag lørdag!

(Og hvorfor i huleste fargene på bloggen tuller med meg i dag, aner jeg ikke!)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

En kommentar er alltid hyggelig! =)