søndag 13. januar 2013

Trening og kosthold


Kom over en link i dag igjen. Og siden ikke linkene mine i går (selv om de er der) ikke ble godt nok merket så får jeg understreke det litt bedre denne gangen. Her er linken. Og her. Overalt nesten.
Lenkene syntes godt når jeg skrev nemlig, men dessverre så forsvinner merkingen når jeg publiserer innlegget.
Jeg orker ikke bytte ut hele designet ennå, men vi får se når jeg får rotet meg til det, om ting blir litt bedre da.

Uansett.

Artikkelen jeg linket til over her fant jeg på dagbladet, og den omhandler ei jente som har gått ned 50 kg på ett år. Og det utelukkende ved hjelp av kosthold og trening. Hun fikk nemlig avslag på operasjonen hun søkte om, og dermed så innså hun at det kanskje var på tide å gjøre noen grep selv.
Og flink har hun vært, helt utrolig flink også!
Det skal en ordentlig viljestyrke til for å innse at man er for stor, for så å innse at den eneste som kan gjøre noe med det er en selv. Mange tenker tanken, mange tenker at de skal gjøre noe med det, men det er altfor sjeldent at man ser de som faktisk gjør noe med det!

Men jeg må jo bare si....jeg misunner henne som har hatt tiden til å trene 4-5 ganger i uka. Jeg skulle så virkelig gjerne hatt tid til det selv.




Pippi - verdens sterkeste jente!
Jeg var ganske flink en stund selv. Gikk ned ganske mange kilo, og fikk strammet opp kroppen betraktelig. men så gikk jeg i den berømte forelskelsefella og deretter i samboerfella. Kiloene strømmet ikke på akkurat, men det kom da et par tre kilo som resultat av å leve det litt for gode liv, og da man prioriterer å være sammen meg kjæresten istedet for å reise å trene som jeg gjorde i månedene før så kjennes det fort på kroppen.
Samboerfella førte meg jo selvfølgelig etterhvert over i en ny felle også. Den fella kalles....

...svangerskap.

Folk syntes kanskje det er feil, men jeg gleder meg til å kunne trene igjen. Gleder meg til å kunne sette meg et mål, enten det dreier seg om kilo å gå ned eller kilo å løfte.
Også gleder jeg meg spesielt til å nå disse målene. Det er en så ufattelig deilig følelse!

Tenkte forresten å legge ut noen treningsbilder, men etter å ha rotet til alt på pc'n min ved å såkalt "rydde" i filene mine, så finner jeg ikke tilbake til noen ting. Så det får vente!

Ha en fin søndag!

<3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

En kommentar er alltid hyggelig! =)