mandag 7. januar 2013

"Stakkars meg - innlegg"

Ja, nå er det fryktelig synd på meg faktisk. Så synd på meg at jeg var nødt til å sende melding til mammaen min bare for å få litt medlidenhet.
Jeg våknet klokken 05, og lå i sengen og ventet helt til jentungen sto opp klokken 08. Jeg sto ikke opp før det selv om jeg var våken, for jeg kjente på meg hva som kom til å skje.
For mye bevegelse ville helt klart føre til at jeg ble sjøsyk og kastet opp. Og jammen hadde jeg ikke rett.

Jeg klarte å holde meg oppegående i ca 10 minutter mens jentungen var på badet, så var det gjort.
Heldigvis er hun verdens beste når hun først gidder, så innen jeg var ferdig med å huffe meg på badet, så hadde hun allerede hoppet ut av pysjen og inn i rene klær, og hun hadde funnet fram frokosten sin og begynt på den.
Frøkna poengterte at jeg så litt syk ut, men så lenge hun holdt pusten når vi koste så var det greit det altså. Hun skulle ikke bli smittet. Hehe.
Trengte bare 2 stopp på vei til barnehagen (en biltur som vanligvis tar ca 3 minutter) så kunne jeg slappe av litt mer. Jeg kan ikke klage altfor mye når jentungen hører på syntes jeg. Skulle tatt seg ut om jeg ikke tålte å kaste opp engang, jeg som oppfordrer henne til å ta alt med et smil og uten å surve.

Huff, nå følte meg meg plutselig skikkelig råtten!

Uansett, jeg kom meg da hjem til slutt og fikk gått en liten tur med hunden vi passer. Nå har jeg trynet i sofaen, og her akter jeg å bli helt til jeg blir tvunget til å flytte meg.

I morgen er det kontroll med den lille i magen også, så får nok lade opp til da! Fokusere på å bli frisk og hele den pakka der. Selv om jeg egentlig bare vil ligge her og syntes synd i meg sjøl enda litt til, bare så det kan komme noen og pleie meg. Servere meg druer, cola, potetskruer og eplemost. Ja-takk!



Ha en fin dag alle sammen!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

En kommentar er alltid hyggelig! =)