torsdag 17. januar 2013

Magebilde uke 21, og selvfølelse...



Kom på nå, at jeg rotet meg aldri til å legge ut bilde av magen her om dagen. Men nå er det her! 

Selvfølelsen er ikke akkurat på topp om dagen.
Føles som om jeg er på et slags mellomstadie i graviditeten, hvor folk ikke egentlig ser at jeg er gravid.
Det stadiet hvor folk tenker:
 "Hmm - hun ser jo litt gravid ut, men hun har nok bare lagt på seg litt i jula,
så er vel best å ikke kommentere noe."

Men prøver å tenke at det går over. Om noen uker så skjønner folk at jeg er gravid, og ikke bare har lagt meg ut litt i det siste.
I morgen skal jeg til Hønebyen og vokse øyenbryn også, og det er ganske utrolig hvor stor effekt så lite kan ha på selvfølelsen min.
Er det forresten noen som vet noe særlig om å ta sol når man er gravid?
Jeg er ikke den som løper ned dørene på solstudioene akkurat, men kjenner det hadde vært deilig nå å få varmen i kroppen og hvertfall late som om jeg har litt farge. Den følelsen er god!
Jeg vet at man kan få ujevn farge pga pigmentforandringer når man går gravid, men kan det være farlig for den lille, det er det jeg bekymrer meg for?

*Isabella*

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

En kommentar er alltid hyggelig! =)