onsdag 8. mai 2013

Selvpleie - et gode jeg må få unne meg.

Sist svangerskap hadde jeg aldri tid til å pleie meg selv noe særlig, men denne gangen har jeg bestemt meg for at det har jeg faktisk fortjent!
Så - selv om det ikke er store greiene, så skal jeg gjøre èn ting for meg selv hver dag. Hvertfall forsøke så godt jeg kan.

Det aller første på planen var da å fikse hender og negler.
Det har nemlig irritert meg sånn hver gang jeg har sett på bilder fra fødselen med Aurora, at jeg har neglelakkrester på noen av neglene (Joda - noen henger seg opp i slikt!). Men denne gangen skal jeg ha pene velstelte hender og negler, slik at jeg slipper å se på bilder senere og være irritert på meg selv fordi det ikke var pent.
Altså - jeg er ikke så fryktelig forfengelig. Jeg har bare et snev av tvangstanker, hihi.

Dermed var det fram med neglfila og lakken, så satt jeg igang. Og jeg innrømmer; jeg burde være flinkere til å fikse det der litt oftere, for man føler seg så mye bedre!
Det er ikke akkurat sånn at jeg pleier å ha møkkete hender, men de er ofte litt "rufsete". Ujevne og kanskje litt flisete. Ikke så nøye med neglelakken, neglbåndene osv.



Og Aurora måtte selvfølgelig fikse neglene sine i anledning at de skulle ta bilder i barnehagen! Må innrømme at jeg gjerne skulle hatt slike negler som henne, men jeg tok det litt pent denne gang. Måtte beherske meg. Enn så lenge.





Ha en fin dag alle sammen!
I dag skal Aurora til frisøren og jeg skal til jordmor. Etter det er det en liten bursdagsfeiring hos Bestefar/Oldefar Arvid tenker jeg. Vi skal i alle fall kose oss, det er sikkert og visst!



2 kommentarer:

En kommentar er alltid hyggelig! =)