tirsdag 7. mai 2013

Årets første solbrente skuldre - og kanskje eneste?

Fint vær i dag, og skikkelig sommertemperatur! Deilig bris som gjorde det overkommelig p sitte i solveggen også faktisk. Rett og slett bare herlig!
Jeg snek meg ut en tur og koste meg med en kopp kakao og "Rapsgubbene" i sola, mens jeg bare nøt det å være god å varm tvers igjennom.

Tidligere har jeg måttet sitte ute i sju lange og sju breie før jeg har fått antydning til farge - og jeg tenkte dessverre ikke så langt at det kunne jo hende det var litt annerledes nå som jeg er gravid. Og slik gikk det da til - at jeg nå er rød. Omtrent som en nykokt hummer. Men for all del, alt har sin sjarm!

Jeg var sikkert veldig sjarmerende da jeg gjorde et godt forsøk på å ta bilde av meg selv i speilet også. Altså - alle andre gjør det jo. Hvorfor skulle ikke jeg få det til?
Jeg fårstår det nå, at det ligger utallige forsøk bak hvert vellykkede bilde som folk poster på facebook og i lignende medier. Dere har nå bittelitt mer respekt fra min side. Dette er jo en kunstform. Nærmest en idrett!

Jeg ga opp etter 4 forsøk. Men det var 4 helhjertede forsøk, og fy katta som jeg konsentrerte meg! Se!




Det endte i at gubben måtte til pers - igjen. For om jeg skulle få foreviget dette skillet som jeg mest sannsynlig har fått for èn gang og aldri mer, så trengte jeg hjelp!





Så - hurra for farge - ikke fullt så hurra for sviende kløe! <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

En kommentar er alltid hyggelig! =)