mandag 13. mai 2013

Konfirmasjon til verdens beste "lille" søster!

Det har vært en passelig travel helg, med konfirmasjon og det hele, og når jeg i tillegg ikke har fått nett på pc'n min så har det blitt vanskelig å skrive den faste ukesoppdateringen i helgen. Meeeeen - den kommer! Snart!

Først skal jeg dele noen bilder fra helgens konfirmasjon!





Dette var første gang jeg var med på en borgerlig konfirmasjonseremoni, og det var igrunn veldig ålreit om man ser bort ifra at man nesten fikk heteslag der man satt høygravid på bakerste rad.
Bestefar var også noe skeptisk til hele opplegget da det var litt høy musikk og litt mye gitar og sånn fæl nymotens musikk.
Etter bandet hadde spilt "Seven Nation Army" så kastet han seg til siden til meg og sier
"Hørt no' så fælt a du??!!".

Jeg derimot syntes de var utrolig flinke, både folka som spilte og konfirmantene som talte. Det var en annerledes konfirmasjon, og om jeg hadde vært 14 år igjen så hadde jeg definitivt valgt en borgerlig konfirmasjon selv. 




Her har min vakre søster fått papirene sine, et fotografi og ei rose, og blitt stilt opp til fotografering på scenen.


Og jammen har vi ikke en ganske kjekk bror og!


Mammaen min til venstre, Tante Gro til høyre.
Fine damer det!! <3
(Også ei ganske fin linselus i bakgrunnen og da!)

Gaver er åpnet, pengene telt, på tide å stikke før noen prøver å lure til seg noe, eller hva!?




Men favorittbildet mitt fra hele dagen må være bildet av Thea og Aurora. Herlige jenter altså! <3






Tusen takk for en fin dag!

Jeg har mange flere bilder, men legger de ikke ut uten tillatelse fra de som er på bildene, dessuten må vel Thea og mamma få se på bildene også, før jeg slenger ut alle sammen!




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

En kommentar er alltid hyggelig! =)