mandag 13. mai 2013

Gjettekonkurranse!

De fleste har en mening om når babyen kommer - men de fleste aner vel egentlig ikke?

Da det er så mange som har gjettet datoen den kommer, og til og med klokkeslett, så fant jeg ut at vi gjør litt mer moro ut av det!
Det er så enkelt at du kan gjette datoen for når babyen kommer, og også klokkeslett. Den som treffer mest riktig skal til og med belønnes med masser av heder og ære - og kanskje noko attåt?

Det er jo noen få punkter som kan veilede litt i forhold til når den kommer, og det er:
  • Menstermin: 1. mai
  • UL-termin: 27. mai
  • UL-termin: 26. mai
  • Ul-lege mente for noen uker siden at den kom ca 1 uke før tiden.
  • Blir igangsatt senest 6. juni.
  • Storesøsteren kom 13 dager før termin.
  • Vekstkontroll viste i uke 36 at babyen ved UL-termin bør ligge på ca 3800g.
  • Og slik så magen ut på lørdag (38 uker).... 





Så - til nå har jeg;
tre stykker som gjetter 15. mai, 
fem stykker som gjetter 16. mai, 
seks stykker som gjetter 17. mai, 
sju stykker som gjetter 18. mai, 
tre stykker som gjetter 19. mai, 
to som gjetter 20. mai, 
tre som gjetter 21. mai, 
en som gjetter 22. mai, 
to som gjetter 24. mai, 
en om gjetter 25. mai, 
to som gjetter 26. mai og
 en som gjetter 27. mai!


Klokkeslettene har jeg ikke skrevet ned her, de er hemmelige helt til "vinneren kåres".


Vil du være med å gjette så skriv i kommentarfeltet her eller på fb, så fører jeg deg opp på lista. Husk - både dato og klokkeslett!

6 kommentarer:

  1. Jeg tipper HUN kommer den 23 ;) rundt klokken 18-19;)

    SvarSlett
  2. Pappaen til den babyen13. mai 2013 kl. 14:26

    Jeg tipper den kommer på bursdagen sin.

    SvarSlett
  3. Jeg tror HUN (litt usikker her merker jeg..) kommer 28. mai kl. 11. Sent, men godt :)

    SvarSlett
  4. Tipper HAN kommer 17 mai kl 19.38

    SvarSlett
  5. Jeg tror h*n kommer 20.mai, mellom 22:00 og 00:00 ;-)
    Men håper for din del at den kommer i natt ;-)
    Hilsen Line Strømsodd :-)

    SvarSlett

En kommentar er alltid hyggelig! =)