mandag 3. desember 2012

Kuldesjokk for nettavisene!

Og enda godt er det, for da har de for en gangs skyld noe annet å skrive om lettkledde d-kjendiser og politiker"skandaler".

Her på Sokna har vi ingen offisiell målestasjon, og det er igrunn litt synd, for da får vi ikke bevist hvor isende kaldt det er her. Så her må vi trå til med heftig dokumentering på facebook, med bilder av flest mulig gradestokker og nedfryste vinduskarmer! Forøvrig også ganske viktig å legge til kommentarer som "Brrrr...." eller "Tja, litt kjølig kanskje..?"

Personlig så elsker jeg denne soknakulda!
Det er tørt og vindstille, og sola skinner. Det er rett og slett bare pent!
Jeg har kjempelyst til å snike meg en tur ut for å ta bilder, men jeg sitter inne enn så lenge og nyter en kopp te, og stilletid mens det bare er ett barn hjemme (som forøvrig sitter som klistret foran skjermen for øyeblikket).

Men siden jeg er fryktelig stolt av kuldehølet jeg bor i, fordi det er fiiiint her, så legger jeg ut noen bilder jeg tok i fjor omtrent på denne tida.



Ha en fin dag alle sammen!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

En kommentar er alltid hyggelig! =)