fredag 28. desember 2012

I går var vi på den ordinære ultralyden, og fikk se den lille reka.

Den var frisk og fin, og hadde både fin hjerne og et fint hjerte. Ingen leppe/gane-spalte eller noe. Bare fin frisk baby. Det var fryktelig godt å se, for jeg ha bekymret meg sånn i forkant. Frisk baby. Helt frisk!

Jeg har jo vært med på det før, men likevel ble jeg fascinert av hvor godt og tydelig hun kunne vise oss babyen vår. Vi så ansiktet forfra til og med. Både munnen, øynene og nesen. En liten typisk babyoppstopper-nese! Så både ryggrad og hofter/lårbein i detalj, og kunne til og med telle både fingre og tær. Det er 20 fingre og tær tilsammen!
Vi så hvordan den lille lå og spiste på hånden sin, og beveget på fingrene. Virkelig herlig.

Jordmoren kunne se kjønnet også, men det valgte vi å ikke vite. Jeg har til nå hatt en jentefølelse, men den er nå byttet ut med guttefølelse. Så vi får se da. Jordmoren mente det var veldig liten sjanse for at det ble ekorn eller noe. Gutt eller jente er visst det vanligste påsto hun.

Termin er nå flyttet til 27. mai, og jeg er 18+6 i dag.



Se på det midterste bilde, nederste rad.
Vi får en metal-baby! Yay!
(trykk på bildet for å få det større)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

En kommentar er alltid hyggelig! =)