mandag 10. desember 2012

HVOR er smaksløkene mine?!

Noen har i løpet av natten, mest sannsynlig, vært og byttet ut mine smaksløker med noen andres.
Og denne personen jeg har byttet med har særdeles dårlig smak om jeg får si det selv!

Spiste et knekkebrød med makrell på til frokost. Det var kjempegodt. Rugsprø er min nye favoritt, det smaker jo bare himmelsk! Spesielt med makrell og en dæsj majones! Omnomnom!



Men etter frokost, levering i barnehage og alt annet som gjøres på morgenkvisten så tenkte jeg å lage meg en kopp med gløgg, og spise litt kjeks ved siden av. Kose meg litt før det bærer på jobb kl 1430.
Men så var det disse smaksløkene da.
For hverken gløggen eller pepperkakene smakte noe særlig. Gløggen lukter godt, men smaker bare varmt vann med ubåter i! Og siden pepperkakene var smakløse så forsøkte jeg en sjokoladekjeks, men det var absolutt ikke mer vellykket. Yoghurten jeg hadde kjøpt forsøkte jeg meg også på, men den spiste jg to skjeer av så gav jeg opp.

Hva skjer med alle de gode tingene da?! Hva skjer med smaksløkene mine?!

Å være hormonell kan jeg gå med på. Å være kvalm kan jeg også leve med. Men i det jeg ikke lenger har evnen til å spise god mat, da blir jeg virkelig irritert!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

En kommentar er alltid hyggelig! =)