mandag 17. desember 2012

Jeg trenger hjelp - vekk meg!


Jeg hadde ikke i min villeste fantasi trodd at det var mulig å være så trøtt og sliten av å ikke gjøre noen ting.

Og det hjelper ikke av at andre påpeker at jeg ikke har noen grunn til å være sliten.

De første ukene av svangerskapet vet jeg det er vanlig å være trøtt, og det var jeg også. Jeg kunne sovnet hvor som helst - når som helst. Jeg sovnet før jentungen rakk å legge seg, og jeg la meg med en gang hun var kjørt i barnehagen. 
Jeg holdt til og med på å sovne på jobb, og det enda man står oppreist eller går rundt hele tiden!

Denne trøttheten gav seg etterhvert, og jeg fungerte faktisk ganske normalt en stund. Var bare litt mer uggen enn normalt. 
Men nå er det på'n igjen. Jeg veit ikke hvor jeg skal gjøre av meg. aner ikke hvordan jeg kan få mere energi. Jeg syntes jeg har prøvd alt, men ingenting fungerer. Jeg er bare trøtt. Hele tiden. 
Og det ender såklart i at jeg føler at jeg ikke strekker til. Er bare sjeleglad for at julegavene er ferdighandlet, så jeg slipper å ha det hengende over meg i tillegg.

Så er det noen som har noen tips eller råd til meg? Hvordan få mer energi?
Hvordan våkner jeg?!

Jeg trenger hjelp - og det desperat!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

En kommentar er alltid hyggelig! =)