lørdag 9. mars 2013

God morgen!

I dag er det lørdag, det er helg, og det er fri fra jobb og barnehage! Det er duket for nok en kosedag med andre ord.

I dag skal vi til Hole, på Steinsfjorden Vinterfestival. Vi pakker med oss boller og en termos med kakao, så holder vi nok ut denne dagen og. Ikke at det skulle blitt noe problem uten kakao altså. Neida.

På programmet til vinterfestivalen så står det følgende:

Aktiviteter:

Ballongslipp - kl 12:00
Badstue og isbading for alle
Kanefart og hesteløp
Luftige svev med Hønefoss Brettklubb
Eventyrstund i stortelt
Stands og konkurranser
Isfiske ved Hole Jaktforening
Røde Kors
Speidern
Drageverksted


Leste opp listen for Aurora - og hun er meget klar for kanefart sier hun!
Hun påsto i samme slengen at hun ikke tørr å hilse på speidere, for de er farlige. Jeg undres hva hun tror en speider egentlig er?
Farmora hennes har drevet med speidern i mange år, så hun bør vel egentlig bli en liten mini-speider, men hun må vel vente noen år.
Dessuten...jakt og skigåing er vel nok av aktiviteter som ikke mammaen duger til, kanskje neste aktivitet bør være noe jeg kan delta på og engasjere meg i også?

Uansett - nå er'e lørdag, og jeg har ikke tenkt til å bruke tiden min på å sitte foran dataskjermen!
(jeg bør kanskje vurdere å hoppe ut av morgenkåpa etterhvert også)
Ha en fin dag alle sammen - nyt den sammen med de du er glad i!
Og husk en ting! Smil!






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

En kommentar er alltid hyggelig! =)