mandag 18. mars 2013

Aller første premieutdeling!

Til jul fikk vesle hønepøne ski under juletreet, og de har virkelig vært flittig brukt!

Hun har gått mange flere kilometer på de skiene enn jeg noen sinne gjorde som barn. Jeg var nemlig et slikt barn som gav opp om jeg ikke fikk til første gangen.
Hun datteren min er stikk motsatt. Hun blir sinna og frustrert, men ikke pokker om hun gir seg før hun har fått det slik hun vil.

Hun setter seg et mål - og hun når det.
En god egenskap.

Jeg må jo bare gi mye av æren til pappaen hennes for at hun har blitt flink da, for jeg har ikke ski, og om jeg så hadde hatt det så ville de mest sannsynlig ikke blitt brukt nevneverdig mye. Jeg får det nemlig fortsatt ikke til. Og det irriterer meg så grenseløst.




Her har hun blitt god og varm og hoppet i pysjen sin.
Med diplom og premier i armene.
Vil tippe lyden som hører til bildet er "YEAH!!"


Aurora har deltatt på flere av Soknedalen IL sine klubbrenn denne sesongen, og om man har deltatt på 3 eller flere så får man vært med på den store høytidelige premieutdelinga i slutten av sesongen. Kan tro det er stas! 

Var ei kry jente som kunne gå til sengs den kvelden og vite at hun hadde mottatt sin aller første skikkelige premie. Og hun kunne forsikre meg om at hun skulle ha mange flere etterhvert. 
Fortsetter hun å være like sta og målbevisst så tviler jeg ikke et sekund på at hun får flere heller.



Kjenner jeg henne rett så har hun gått noen kilometer i helgen også.
De skiene må ha vært verdens beste julegave!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

En kommentar er alltid hyggelig! =)