torsdag 22. november 2012

"YES! Jeg fikk deg til å grine!"

Jada, det var kveldens beste quote fra "gubben".

Jeg har nemlig veldig masse følelser om dagen, og det er visstnok veldig morsomt. For enkelte.


Jeg har grini mer de 3 siste månedene enn jeg har gjort de 20 siste årene tilsammen tror jeg. Ikke bare fordi jeg er lei meg altså, men også fordi jeg er glad. Og ikke minst fordi jeg ler. Lettere hysterisk latter muligens.




Det er ikke veldig ofte at jeg får såkalte latterkuler, men i det siste så har de kommet overraskende ofte. Når jeg er glad så ler jeg, og føler meg så lettet. Og jeg føler meg ikke bare litt lettet, men plutselig svever jeg jo omtrent. Og *vips* så er jeg inne i et nytt latteranfall, hvor selvkontroll plutselig er et fremmedord. Har seriøst så veldig lite kontroll over mine egne følelser om dagen at det å bevege meg ute i det offentlige rom egentlig kan kategoriseres som en risikosport.

Gid natt alle sammen! Sov godt <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

En kommentar er alltid hyggelig! =)