onsdag 14. november 2012

To storesøstere!

I løpet av de siste dagene har begge de kommende storesøstrene fått vite den lille store nyheten.

Sagas reaksjon: "HÆÆÆ?!"
Hun hadde nok ikke regnet med at pappaen hennes skulle servere henne den nyheten der med det første, og det er nok også litt vanskelig å forstå helt når hun ikke kan se oss eller få kjenne på magen enda.
Håper jeg har fått litt større mage da hun kommer på besøk neste gang, slik at hun skjønner at lillesøstern eller lillebroren hennes er der inne.
Jeg har tenkt veldig mye på henne og den bittelille, for det er virkelig ingenting jeg ønsker mer enn at hun også skal få et storesøster-forhold til den lille. Ettersom tiden går så får jeg gi mammaen hennes bloggadressen, slik at storesøster kan følge med på hva som skjer med den lille. =)

Auroras reaksjon var fryktelig morsom.
Hun kom hjem fra pappaen sin den dagen, og satt på fanget mitt mens hun spiste kveldsmat. Helt ut av det blå kommenterer hun at hun syntes magen min hadde blitt litt større, og lurte på om jeg harr spist litt mye i det siste. Hehe.
Dermed hoppet vi i det, og sa det som det var. Det er ikke bare mat der inne, det er en baby også!
Men dèt var litt vanskelig å tro på. Hun lo og lo, og spurte oss flere ganger om vi tullet med henne. Ikke før hun fikk kjenne på magen min, og kjente at det var litt hardt der inne, så skjønte hun at vi faktisk snakket sant!
Og så fort hun faktisk skjønte det så var moroa i gang. Hun kom med hauger og lass av navneforslag og hun var kjempetydelig på det at jeg måtte huske å tatovere bursdagen til den lille babyen også, for jeg har jo tatovert hennes bursdag. Noe jeg selvfølgelig skal huske.
Hun er også kjempeklar for å bli storesøster, og det at hun og Saga skal være storesøstre sammen gjør det enda mer spennende!

Jeg gleder meg til fortsettelsen på dette kjenner jeg. Tror de to jentene kommer til å bli herlige storesøstre.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

En kommentar er alltid hyggelig! =)