torsdag 15. november 2012

Kvalme og yoga!

Nå har jeg i 10 uker gått og være konstant kvalm, og jeg må ærlig talt si at jeg er dritt lei hele kvalmen.

Jeg kaster ikke opp eller noe, men jeg brekker meg hele tiden. Om det kommer en lukt jeg ikke er forberedt på så brekker jeg meg, om jeg er litt for fysisk aktiv så brekker jeg meg, om jeg stresser....ja, da brekker jeg meg!

Det eneste som hjelper mot kvalmen er å spise.
Så jeg spiser og spiser og spiser, hele tiden. Småspiser.
Man skulle tro jeg hadde gått opp noen kilo nå, etter å ha gått rundt og småspist døgnet rundt de 10 siste ukene, men overraskende nok så hadde jeg jo gått ned når jeg veide meg på kontrollen. Gått ned 1,6 kilo på 3 uker. Sjeldent jeg har blitt så overrasket.
Men det kan vel hende at det ligger noe i det dem sier om at det funker bra å spise lite og ofte. =)


Og en annen ting jeg har tenkt på. Jeg lurer på om jeg skal prøve gravid-yoga!
Er det noen som har tips til noen gode nettvideoer f.eks?
Eller fungerer det med vanlig yoga, selv om jeg er på tjukka?
Noen som har erfaring med dette i det hele tatt?

Bare jeg som tenker på Sid i Istid når jeg ser dette bildet? Hihi!

Jeg forsøkte yoga et par ganger på treningssenteret, og det var ganske mye tyngre enn jeg trodde, og kroppen hadde tydelig godt av det. Men nå tenker jeg å gjøre det hjemme, så jeg slipper å sløse bort en time på kjøring. Så nok en gang, tips mottas med stor takk!

Ha en fin dag alle sammen!
Nå er det klesvask og jobb resten av dagen for min del!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

En kommentar er alltid hyggelig! =)