torsdag 29. november 2012

Alle hjerter gleder seg!

For i dag kommer Saga!

Aurora gleder seg masse til å leke med Saga igjen, og gleder seg til å dele rom med henne noen dager.
Jan Erik gleder seg masse til datteren hans kommer selvfølgelig, og jeg gleder meg til å se den vesle berta som sikkert har blitt enda større siden sist! Og ikke minst så gleder jeg meg til å se hvor glade de andre blir!  Bare masse glede og kos.

Saga bor i Høyanger med mammaen sin, så det er ikke så ofte hun får vært hos pappaen sin dessverre, men vi får passe på å kose oss ekstra mye når hun først er her.
Mammaen hennes kommer til å være her noen timer også før bussen hennes går hjem igjen, så da blir huset fylt av folk. Svigers kommer jo på middag også så de får ønsket barnebarn & co velkommen til det vakre østland.

(Jeg visste forresten ikke dette før i går da jeg så Jan Erik plukke veldig mange poteter på butikken. Takk.)

Og ettersom stua ser ut som den gjør, så bør jeg vel kanskje legge fra med PCn nå, og gjøre noe med rotet mens jeg kan.

Ha en fin dag!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

En kommentar er alltid hyggelig! =)