onsdag 21. november 2012

Hukommelsessvikt? Uke 13!

Jeg har jo helt glemt å si at jeg er i uke 13 alt!
Er jo faktisk 13 + 5 i dag, og det har jo gått meg hus forbi.

Hadde en fridag i går, som kom litt brått på, men det føltes igrunn helt greit. Skulle egentlig vært på møte, men fikk en sms om at møtet var avlyst. Aurora var hos mormor også, så da ble det en avslappet dag, med bare kos.

Det vesle datterdyret mitt var med på Spar Kjøp i går, og jeg fikk omtrent kula av henne. Hun trasket rundt med handlekurven sin og var rundt et par reoler og kom tilbake igjen.
Så ble vi stående og prate med søstern til "Bestemor Wenche" (min stemor) og Aurora må jo selvfølgelig også skravle. Det er noe hun er rimelig god på.
Plutselig oppdager jeg at handlekurven er ganske mye mer full enn den var før Aurora tok over, og måtte sjekke hva som lå oppi.
Der hadde hun plukket med seg en rosa stringtruse, rosa prikkete morgenkåpe og en lilla deoderant. (??)
Måtte jo spørre om hun skulle ha det selv eller hva hun tenkte, men dette var jo julegave det. Til mormor!
Åh, som jeg flira.
4 åringen plukket altså ut stringtruse, morgenkåpe og deo til mormor i julegave, så vi konkluderte med at hun må være klar for at mormor skal finne seg en mann nå!



I dag var forresten det første jentungen spurte om, om babyen kanskje kunne komme snart. Hun er også overbevist om at det er en lillebror der inne, for vi har jo to jenter allerede da trenger vi visst ikke en til.

Jeg skal på jobb om to strakser, så ønsker dere alle en super dag! Ha det fint! <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

En kommentar er alltid hyggelig! =)