onsdag 21. november 2012

Sommerfugler i magen?

Jeg har hele tiden trodd at det ville være alt for tidlig å kjenne liv i magen allerede nå. Men i går kveld ble jeg nesten helt overbevist om at det jeg kjente var den lille spira.
Jeg husker jo hvordan det var sist, og dette var langt fra noen luftbobler!

Vi lå på sofaen og glante på en koselig film, og plutselig, helt ut av det blå kjentes det ut som om jeg hadde en lite sommerfugl i magen! Akkurat som noen lette sommerfuglvinger slo et par slag der inne. Jeg skvatt litt, og kjente bedre etter, og bare noen sekunder etter så skjedde det igjen! Det var virkelig liv der, jeg er helt sikker!


Det føltes godt å kjenne noe der, selv om det var så vidt det kunne merkes. Jeg gleder meg til de andre kan kjenne sparkene, så jeg kan dele gleden med flere.

Ha en fin kveld <3


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

En kommentar er alltid hyggelig! =)