tirsdag 30. oktober 2012

Nå er jeg snart nødt til å få trene igjen!

Jeg holder omtrent på å fly på veggen, dette er uholdbart!

Jeg er glad i å trene, glad i å løfte, glad i å tyne kroppen. Men de siste 2 månedene har gått med på å være kvalm. Så fort jeg er i fysisk aktivitet og beveger meg litt mer enn moderat gangfart så kommer kvalmen, og jeg går og brekker meg konstant.

Jeg lurer på hvor mange ganger Aurora har sagt "Hvorfor gjør du sånn mamma?!"..

Men nå begynner det å bli bedre, og jeg tror jeg i løpet av neste uke skal driste meg til å ta en tur til treningsstudioet igjen!
Vurderer sterkt å melde meg ut av der jeg er nå, og melde meg inn et annet sted, men vil gjerne ha en prøvetime der først for å kikke og bli litt kjent.
Har vært på Move i 2-3 år nå, og det ville vært kjedelig å avslutte kontrakten der for så å finne ut av at det nye stedet ikke var så bra likevel.
Men på Actic (som åpner 1. november) så følger det med inngang til svømmehall i månedsprisen, og det er jo genialt når man er gravid. Det vil jo selvfølgelig avhenge av hvordan bekkenet mitt utvikler seg, men jeg innbiller meg hvertfall at svømming er bra!

Nei, til uka blir det trening igjen håper jeg! Pr nå får jeg nøye meg med å gå turer ute i snøen. Kan være god trening det og. ;)

Ha en flott onsdag alle sammen!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

En kommentar er alltid hyggelig! =)