fredag 26. oktober 2012

Jeg fødte i natt - og enda litt til!

Tidenes mest urolige natt!

Hele drømmen startet med at jeg våknet -liksom- og senga var dyvåt av blod. Måtte komme meg avgårde til legevakt og fikk konstatert at jeg hadde abortert. Det var forferdelig trist, men beit det jo i meg, og fortsatte på hverdagen.
Plutselig en stund etter så fikk jeg vondt i magen, og jeg gikk inn i fødsel. Fattet ikke hvordan det var mulig, for fosteret hadde jeg jo abortert for lenge siden!
Men neida, det må ha vært to stykker der inne, for ut av meg kom det en velskapt liten nydelig gutt. Han var virkelig skjønn!
Men - må man jobbe så må man jobbe. Jeg hadde ikke tid til å ta meg av han, for jeg var på firmatur i Riga da fødselen startet, og jeg overlot han til en barnevakt med en gang.
Jeg bare fødte, og reiste på jobb!
Etter halvannet døgn så begynte jeg å få veldig til melkespreng, så forsto at det var på tide å finne sønnen min og gi han mat. Vi satt like ved en basketballbane og ammet. Det var bare herlig, og etter denne drømmen så husket jeg plutselig hvor mye jeg savner å amme!

Det beste med hele drømmen er jo hvordan jeg våknet. Jeg våknet av smerter, det verket så intenst at det kjentes virkelig ut som jeg hadde melkespreng, så til de grader!

Jaja, så var hvertfall fødselen unnagjort for denne gang, og kjønnet er definitivt gutt! Så får vi se da.... ;o)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

En kommentar er alltid hyggelig! =)