tirsdag 23. oktober 2012

Da ble det litt flere som vet om hemmeligheten..

Forrige uke snakket sjefen min og jeg om dette med graviditet, og i dag spurte hun meg igjen, så nå var jeg nesten bare nødt til å fortelle henne hvordan ståa er.
På arbeidsplassen min jobber vi kun en og en, og når jeg skal ut i permisjon så er man avhengig av at det er nok folk til å dekke alle vaktene mine.
Det skal være nok folk ansatt, men på en så liten plass er det uansett greit å vite tidlig om de ansatte risikerer å bli borte eller ei, i ganske god tid i forveien.

Så nå er det 4 personer som vet om det utenom samboeren min og meg.

Vi har valgt å ikke si noe mer ennå, siden vi ikke vet hvor langt man er på vei. Det er kjedelig å fortelle om en graviditet om man fortsatt er i risikosonen med tanke på å miste baret. Jeg vil aller helst vente til passerte 12 uker.

Sist svangerskap hadde jeg nesten ikke mage før jeg var rundt 6 måneder på vei. Om det er samme situasjon nå, så er det vanskelig å gjette seg til antall uker ved å se på magen hvertfall.
Men magefølelsen min sier meg at jeg er ca 10-11 uker på vei, så får vi se hvor riktig det er.
Av legen fikk jeg to mulige terminer, 20. april og 24. mai.
Det har seg nemlig slik at man regner termin etter første dag i siste menstruasjon, men mine blødninger har vært meget uregelmessige det siste halve året, da jeg har gått fra ett prevensjonsmiddel til et annet.

Så vi får se da.

Jeg holder en knapp på 10 uker. *spent*

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

En kommentar er alltid hyggelig! =)