mandag 29. oktober 2012

Er det noen forskjell på magen?

Jeg må jo nesten legge ut magebilder også da, selv om jeg ikke er så langt på vei enda!

Syntes alltid det har vært festlig å se bilder fra begynnelsen av svangerskapet også, for det er virkelig stor forskjell på folk.
Med jentungen så hadde jeg nesten ikke mage før jeg var 6 måneder på vei. Da jeg var 5 måneder på vei trodde ikke folk på meg engang da jeg sa jeg var gravid.
Håper ikke på en enorm mage denne gangen, men litt større en sist kan man jo håpe på? Det hadde jo vært morsomt å få vist den fram litt!


Jeg ser det selv at denne uken (altså uke 10) har magen fått en litt annen fasong, men jeg kan nok fortsatt lure jeg unna en graviditet altså, for så fryktelig stor er jeg ikke! ;o)



2 kommentarer:

En kommentar er alltid hyggelig! =)