mandag 29. oktober 2012

Plutselig legetime i dag!

Jeg var ute og gikk tur i dag tidlig, etter å ha levert vesla i barnehagen. Siden jeg likevel gikk forbi legekontoret så kunne jeg jo bare stikke innom og bestille time istedet for å ringe de senere på dagen.
Fortalte damen i skranken at jeg har vært på UL nå og er 10+3 i dag, dermed trenger jeg henvisning til ordinær ultralyd slik at jeg får den i riktig tid.
Legen på sykehuset anbefalte oss å få en tidlig henvisning siden uke 18 er juleuka, og det vil være litt ekstra pågang pga de ukene med juleferie.
Jeg fikk time hos legen med en gang siden han nettopp hadde fått en avbestilling, så trengte bare vente 5 minutter!

Han sjekket blodtrykket mitt, og det var fint, og han fikset henvisning til ordinære UL. Samtidig så fikset han en henvisning til fysioterapi, siden jeg slet med bekkenløsning sist svangerskap.
Jo tidligere jeg tar tak i det denne gangen, jo lengre kan jeg jobbe og leve normalt. Gleder meg til å få et tilrettelagt treningsopplegg av noen som kan faget og som vet hvordan jeg bør behandle kroppen min!

Så, det var dagens oppdatering!
Senere i dag skal jeg fortelle nyheten til stemoren min og til pappa, så får vi se hvordan det går.
Tenkte å ta med ei strikkeoppskrift til stemora mi og høre om hun rakk å få det ferdig til slutten av mai. ;o)

Ha en fin dag! <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

En kommentar er alltid hyggelig! =)