mandag 22. oktober 2012

Anonym enn så lenge


Enn så lenge vil jeg være anonym. Det er kun et par mennesker som vet om at jeg har en liten spire i magen, og inntil all familie vet om det, så kan jeg nesten ikke offentliggjøre en blogg, som naturlig nok vil dreie seg mye om barna både utenfor og inni magen.

Kort fortalt så er jeg en ung kvinne med den beste samboeren. Vi har begge barn fra før av, og familiens 5. person ligger til lading i mamma's mage, og har ligget der i x-antall uker nå.
Hvor lenge, helt nøyaktig, vil vi finne utav på onsdag da vi skal på vår første ultralyd.

Jeg er veldig spent på hvordan familiene våre vil reagere, men etter at stormen har stilnet så blir det nok bare glede over et nytt tilskudd til stammen. Om det i det hele tatt blir noen storm da.

Jeg ønsker dere en fin søndag videre, her er det lite søndagsfred så nå får jeg fortsette med husvasken før jeg skal på jobb i kveld.

Tudeluu!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

En kommentar er alltid hyggelig! =)