søndag 14. april 2013

Kvinnene i mitt liv...

Er det ei dame jeg alltid har beundret og sett opp til så er det min pappas mamma. Hun blir kalt både mamma, svigermor, bestemor og oma i tillegg til sitt navn Rosa. Rosa Elenora. Jeg har alltid bare kalt henne Mor.

Hun er enestående og unik, og har alltid vært der. Resten av søskenbarnflokken og jeg har vært heldige som har hatt ei bestemor som har vist at bestemødre kan være damer med bein i nesa også, som jobber hardt.
Denne dama har vært gjennom mye, men er for meg fortsatt like vakker. Hun er ett av de menneskene jeg husker best fra barneårene mine, for hun og Far har gitt meg så mange gode minner.

Det er ingen spesiell grunn til at jeg nevner dette akkurat nå. Ikke annet enn at jeg i dag, som alle andre dager er fryktelig glad i denne dama.


<3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

En kommentar er alltid hyggelig! =)