mandag 18. februar 2013

Magebilde! =)


Uke 26




Endelig en skikkelig bollebabymage!

Det er deilig å endelig føle seg gravid. Til nå så har jeg vært veldig lite komfortabel med hvordan jeg har sett ut. Har følt meg stor fra dag 1 enda jeg ikke har vært det, og selvtilliten har sunket mer og mer for hver dag.
Det har ikke hjulpet på at jeg har vært kvalm og dårlig hele tiden, og rett og slett sett syk ut.

Men jeg ser det nå at jeg har kommet meg!
Ansiktsfargen er på vei tilbake, og formene er der, på de riktige plassene.
Jeg er ikke svær eller tjukk.

Jeg er faktisk bare gravid!
Og jeg er faktisk ganske fornøyd med den magen der!

<3


2 kommentarer:

  1. Nydelige babymagen :)
    Ein smule misunnelig på at du har fått mage, ingen mage på meg enda. Berre spekk :p

    SvarSlett
  2. Hihi, det sa bare plutselig *poff* hos meg syntes jeg! Man ser det på bildene jeg la ut forrige uke og, at det skjedde veldig plutselig. =)

    Du får sikkert mage snart du også! :D

    SvarSlett

En kommentar er alltid hyggelig! =)