søndag 24. februar 2013

Uke 27 - magebilde, og mye babling!



Tjukkebolle <3



Babybolla er faktisk ca 1 kg tung nå, og ca 32 cm lang.
Det er ikke rart jeg blir fortere andpusten og føler magen kanskje er litt tung til tider.
Og det er bare 13 uker og 1 dag til termin!

Man ser godt utenpå at babyen er veldig aktiv og sterk, og da jeg satt ei flaske på magen i sta så tok det ikke lang tid før den var sparket/bokset av meg.
Aurora la ei lita bok på magen min, og den hoppet opp og ned der den lå og storesøsterA syntes det var kjempemorsomt!

Uka har vært bra, men likevel fryktelig tung.
Jeg har hatt mye vondt i bekkenet og vært mye fysisk sliten, uten helt å vite hvorfor.
Jeg forsøker å holde meg så aktiv som mulig, men innimellom så føler jeg alt bare stopper opp og jeg har mest lyst til å legge meg ned å...krepere?

Humøret har vært på samme nivå, hvertfall de siste par dagene.
Aner ikke hvorfor men føler alt er et ork.
Klarer ikke sette ord på noen ting, men jeg tenker mye mer enn hva jeg har godt av og bekymrer meg for alt mellom himmel og jord.






Er jeg en god nok mor?
For ikke å snakke om stemor?
Og svigerdatter?
Hvordan blir jeg en bedre ansatt på jobb?
Kunne jeg klart å jobbe mer?
Klager jeg for mye?
Er jeg egentlig en god nok kjæreste?
Hvor glemte jeg husmorgenet mitt?
Hvorfor klarer ikke bake lengre?!

Og jeg tror jeg kunne fortsatt i det uendelige!




Jeg må bare ta tak. Bite meg sjøl i nakken.
Gi meg sjøl et skikkelig tupp i ræva!

For dette går ikke an!
Denne innstillingen er tullete!

Nemlig!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

En kommentar er alltid hyggelig! =)