lørdag 9. februar 2013

25 uker på vei =)


Termin:
27.05.13


På vei: 
25 uker!


Igjen: 
15 uker og 2 dager

Trimester:
2.



Kjønn: 
Vet ikke <3

Navn: 
Ikke bestemt – og dette blir bare vanskeligere og vanskeligere!



Aktivitet innenfra: 
Ganske masse ja, men har faktisk vært litt roligere denne uka.


Aktivitet på meg:
Har vært roligere uke på meg også i grunn. Og det er sikkert like greit, for uken som kommer blir langt fra rolig! 



Søvn: 
Har normalisert seg litt nå, det er bare ubehagelig iblant på grunn av bekkenet. Men med en pute her og der for å bygge opp litt så blir det ikke så verst!


Kynnere: 
Det har vært greit denne uken også. Har tatt det med ro, og da har magen vært forholdsvis rolig også. Har kjent det godt når jeg har vasket gulv og støvsugd og slikt, men utover det har det vært bra.



Vektøkning: 
Veier meg fortsatt kun når jeg er hos lege eller jordmor, så ligger på det samme som sist uke. 70 kg


Strekkmerker: 
Fortsatt klart å snike meg unna! Woop-woop!


Matkick:
PÅSKEEGG!!! Moahahaha! :D


Humør:
Bra! Men jeg har nok litt kortere lunte enn vanlig når jeg har vondt.


Tungt? 
Bekkenet gjør at det blir litt tungt, men det går!

Siste innkjøp: 
Ingen nye innkjøp denne uka. Ikke som jeg vet hvertfall ;)

Neste kontroll: 
19. februar, hos JM på sykehuset.

Forventninger til fødsel:
Ingen endringer i forventningene akkurat. Det blir smerte, og det vil ta lang tid.



Pakket fødebag? 
Nei – burde kanskje fikset ei veske i det minste snart, men vi har det ikke travelt!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

En kommentar er alltid hyggelig! =)