tirsdag 19. februar 2013

Kontroll i dag =)

I dag klokken 10 var det ny kontroll hos jordmor. Skal gå til jordmor hver 4. uke nå, så neste gang igjen blir den 14. mars. Da skal jeg tilbake til hun jeg var hos sist gang igjen, men denne gangen var hun ute i permisjon så da fikk vi ta til takk med ei anna.
Forsåvidt ei fantastisk sprudlende dame. Meget mulig hun hadde tatt trippel dose lykkepiller, evt var hun høy på noe. For  fornøyd kan da ikke et menneske være helt av seg selv hele tiden?

Alt er fantastisk - mor er fantastisk - far er fantastisk - babyen er fantastisk!

Prøvene var fine, og hun var fornøyd med alt vi hadde å si egentlig.
Jeg nevnte bekkenplagene mine, og hun tok meg seriøst med en gang (deilig!) og ga meg et skjema å fylle ut slik at jeg skal få være med på kursing kalt BekkOpp. Det er både kursing og og individuelle samtaler av og med fysioterapeuter fra sykehuset i vestfold.
Neste kursdag er i mars, så håper jeg kommer med allerede den omgangen.

Hjertelyden lå på 134 hos babyen denne gangen, så den hadde faktisk sunket litt i forhold til hvordan den han pleid å være. Konklusjonen til alle som hører dette er selvfølgelig at det må være en gutt inne i magen, men vet du hva? Det tar jeg med ei klype salt. ;)

Ellers så har a mor gått opp 2,5 kg siden sist, så nå ligger jeg på 72,5kg! (ik!)

(Forresten - JM var hyggelig altså, ikke misforstå meg der. Bare overraskende hyggelig kanskje?)

Men nå er det kvelden! Jeg må late som om jeg skal sove litt, for jeg skal visst på jobb i morgen igjen!

God natta!

1 kommentar:

  1. Jeg har også en jordmor som er slik evig optimist. Og nå som jeg går inn i mine siste uker er det nesten litt irriterende da jeg bare føler meg stor og tung, mens ALT er flott for henne ;)

    SvarSlett

En kommentar er alltid hyggelig! =)