mandag 26. august 2013

Og vips så var vi kjendiser!

I dag kom Babydrøm ut i hyllene, og der var vi på trykk - Birk, pappaen og jeg.

En fødsel er noe man anser som noe privat og intimt. En opplevelse man har alene eller med sine absolutt nærmeste. Man er i en ufattelig sårbar situasjon, og man vet aldri hvordan utfallet av en fødsel kan bli. Det blir mest sannsynlig det vakreste man kan oppleve, men det kan likevel gå fryktelig galt å bli noe av det verste.
Men da vi fikk muligheten til å få foreviget fødselen i bilder så var jeg likevel ikke i tvil.
Og nå - nå angrer jeg hvertfall ikke.

Jeg er ikke 100% enig med teksten i bladet, så skal nok skrive ned min versjon av opplevelsen også. (jeg hadde jo ikke lyst på epidural!)
Bildene derimot er rett og slett fantastiske!! Fotograf Eva Rose var enestående. Merket knapt at hun var der, men likevel klarte hun å ta så vakre og sterke bilder. Fantastisk. <3


Jeg er såpass 'tard at jeg ikke skjønner hvordan jeg legger ut bilder fra iPaden så dette innlegget blir helt uten bilder. Uansett hvor kjedelig det enn er!

Denne uka skal Birk veies og måles igjen forresten! Blir bra regner jeg med for jammen har den gutten matvett!

Og da det gjelder Babydrøm-bladet....løp og kjøp!

Ha ei strålende uke! :D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

En kommentar er alltid hyggelig! =)