mandag 3. mars 2014

Halvtårsjubileum!

Ja, det er faktisk sant. 6 måneder har det gått nå. Ganske utrolig ikkesant? Det føles som om det skulle vært i går. Tiden har gått så fort. Det har ikke stått stille et eneste sekund faktisk. 
Ja, 6 måneder har det gått. Et halvt år siden jeg sist oppdaterte denne bloggen. Men få ikke panikk! Nå er jeg i gang igjen. Kanskje.

Så var det oss igjen da. Du og jeg bloggen. Du och jag. Jeg tror jeg avsluttet mitt forhold til deg fordi jeg var møkklei alt. Gikk lei av å bli sviktet hver eneste dag. Du lovte meg så mye, men holdt aldri løftene dine. Du viste aldri fram bildene jeg postet, og du plasserte skriften helt andre steder enn jeg ba deg om å gjøre. Slikt går ikke an. I et forhold må man gi og ta. Jeg gir bilder og tekst, du gir meg lesere. Og likes. Og det som verre er.

Nå gir jeg deg en sjanse til kjære. Du er for god å ha til å gi fullstendig slipp på. Du gir meg glede i hverdagen, og setter et smil i flere ansikter. Dette er din sjanse. Ta den.




(Gi meg noen minutter og det skal muligens dukke opp enda et innlegg! Vi skal nemlig *trommevirvel* flytte!!!)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

En kommentar er alltid hyggelig! =)